Czy egzamin ósmoklasisty był łatwy, czy trudny? Po wyjściu z sal egzaminacyjnych uczniowie zazwyczaj mówili: łatwy. Nauczyciele mówili: łatwy. Ale czy średni wynik egzaminu (59%) pozwala uznać tegoroczną edycję egzaminu za łatwy, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę fakt, że część uczniów nie podejmowała w ogóle próby zrobienia niektórych zadań (szczególnie otwartych) lub napisania pracy pisemnej?
Sesja poświęcona będzie wynikom szczegółowej analizy wyników egzaminu, w szczególności tym obszarom, które sprawiły uczniom największą trudność. Przedstawię też praktyczne wskazówki dotyczące długofalowej strategii pracy nad tymi obszarami.
Termin: 25 października 2019 r., godz. 15:30 - 17:30
Miejsce: III LO z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Alfreda Lityńskiego w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 83
Formularz zapisu: http://tiny.cc/25-10-2019-egzamin
Prowadząca - dr Monika Cichmińska - nauczyciel języka angielskiego, wykładowca akademicki, trener edukacyjny, autor materiałów dydaktycznych i szkoleniowych. Współautorka serii podręczników "Checkpoint". Obecnie pracuje na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie w Katedrze Filologii Angielskiej.